Jemné, klidné a tak trochu jiné cvičení  

pro ženy každého věku proti bolestem zad a na posileni svalů pánevního dna

Proč cvičit?

Cvičení je hned po kvalitním spánku tím nejlepším relaxačním prostředkem pro náš mozek. Kromě toho, že při něm zapomeneme na všechny pracovní úkoly, plány a problémy, se do těla také vyplaví hormony endorfiny, které naši mysl zalijí pocitem štěstí.
Překonat se tedy v okamžiku, kdy jsme z pracovního shonu unavení anebo se nám prostě nechce, za to určitě stojí. 
A pokud vám stále chybí argument k překonání lenosti, pak existuje ještě jeden pádný důvod, proč jít cvičit – protože můžete. 

Ne každý má totiž to štěstí a může si dopřát pohyb s takovou lehkostí jako zdravý jedinec. Pohybové možnosti bývají považovány za samozřejmost, ale není tomu tak.    


       Cviky jsou lehké, pomalé se zaměřením na uvolnění svalů, kloubů na šetrné protažení těla a jemně posílení problematických části - především zad, naučíme se cvičit a pracovat s pánevním dnem, naučíme se spolu postupně dojít k uvědomění, jak naše tělo funguje, jak je důležité být fyzicky i psychicky v rovnováze. 

Pro ty, kteří chtějí zpomalit a užít si chvilku pro sebe, jako kompenzace sedavého nebo jednostranného zatěžování pohybového aparátu,  hlavně a především s respektem k jedinečnosti a možnostem každého z nás.


Nemusíte mít strach, toto cvičení zvládne opravdu každý.